SELAMAT DATANG KE BLOG YANG TAK SEBERAPA NIE..

Tuesday, 15 May 2012

KAWAN KE NI???



Kau larh kawan yang terbaik dan terteruk dalam hidup aku!
Kau pernah buat aku kecewe gile ngan kau..!
Tapi,
Kau pernah wat aku gembire gile..!

Kau dah banyak berubah!
Kau dah tak macam dulu!
Aku nak kan kau yang dulu!
Yang dulu!

Aku tau..
Bagi kau, sahabat tak bermakna!
Sahabat tak gune!

Dan aku tau..
Si dia yang boleh buat kau bahagia..
Gembira..
Dia yang paling kau sayang..
Paling penting untuk kau..

Bile susah..
Kau mintak aku tolong..

Bile dah senang?
Ade kau ingat aku?

Mentang-mentang kau da jumpe kawan lame kau!

Berhenti arh!
Berhenti arhh dari berlakon!

Tak payah larh nak tunjuk yang kau pandai berlakon..!
Tak kan menang anugerah pelakon popular pownn..!
Tak yah tunjuk yang kau bagus sangat..!
Aku tau yang kau pandai berlakon..!

Aku sedar yang aku nie SANGAT teruk!
Tak der manusia yang perfect.. dan aku cube untuk menjadi manusia yang hampir perfect walaupun aku tak layak untuk jadi cam tu..


Kau pernah masuk dalam senarai BFF aku..
Dan..
Kau juga pernah masuk dalam senarai orang yang aku nyampah!


Untuk kau:- aku, bukan aku yang dulu.. Tak yah arhh kau nak menyesal!(aku tau yang kau tak menyesal!).. tak yah arhh kau sedih(walaupun kau taak sedih)

Aku tak kan pernah lupekan kau..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. ^_^
Sila tinggalkan KOMEN anda di sini..
satu patah perkataan p0wn jadi larh dari tak der..