SELAMAT DATANG KE BLOG YANG TAK SEBERAPA NIE..

Tuesday 1 May 2012

Teringin nak jadi blogger jugak?


^_^

Wah.. macam menarik je title entry nie..
tak menarik mane pown..

dalam entry nie, Nad cerita fasal due orang kawan Nad nie..
Dorang pown nak jadi blogger macam Nad jugak..

mule-mule..
Nad share link Nad kat due orang kawan Nad yang Comel Lotet nieh..


Soranng nie namenya nurin..
lepas Nad share link, dy puji Nad..
dy cakap, pandai kau buat..
Nad jawab, mekaseh..
pastu die cakap, tolong wat kat aku gak boleh tak??
Nad jawab boleh(kalau cakap tak bole, nanti tak kesampaian pulak hajat die nak jadi blogger)


sorang lagi pulak namenye eyja..
lepas Nad share link, die tanya macam mane nak buat?
Nad pown ajarlah cara-cara nak wat blog..
die cakap die nak try wat dulu..

sepuluh minit kemudian..

Nad tanye, jadi ark?
die jawab, tak jadi.. tolong wat kat aku leh ark??
Nad jawab boleh(kalau jawab tak boleh, nanti die nges guling-guling pulak..just kidding)

adoyai.. pening pale Nad nak wat blog kat dorang..

blog eja da jadi..
nak tengok? TEKAN SINI

blog si nurin tu belum jadi lagi..

untuk Nurin: sekarang nie aku busy arhh.. ade banyak bende aku kene buat.. nanti kalau aku free.. aku wat special kat kau..

Nad rase, Nad dah tulis panjang da nie.. cukup larh tu untuk entry kali ni... nanti korang boring pulak nak bace.. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. ^_^
Sila tinggalkan KOMEN anda di sini..
satu patah perkataan p0wn jadi larh dari tak der..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers